sunnuntai 6. syyskuuta 2015

SAINT JOSEPH

HOIP! Edellisessä postauksessa oli siis First Month in USA video. Tuun pyrkii siihen, et tekisin tän vuoden aikana vastaavanlaisen videon joka kuukausi :) toivottavasti jaksan tehä noita loppuun asti!

Viimenen viikonloppu ennen koulujen alkamista on nyt vietetty ja huomenna (maanantai 7.9) on viimenen lomapäivä. Tiistaina palataan koulun penkeille ja mun taival high schoolissa alkaa. Mua ei oikeastaan vielä jännitä yhtään mikään muu kun se, että en löydä ajoissa oikeita luokkia, kun välitunnit tosiaan kestää sen viis minuuttia. Mua jännittäis koulun alkaminen varmasti huomattavasti enemmän, jos en tuntis koulusta yhtään ketään. Mutta oon tän kuukauden aikana ehtiny tutustua jo tosi moneen tyyppiin ja tunnen koulusta jo kiitettävästi porukkaa. En kuitenkaan kovin paljoa siihen nähden, että koulussa on 1000 oppilasta. Mutta tärkein asia on hoidettu ja mulla on pöytäseuraa lounaalle!

Ajeltiin pari päivää sitten Rosien kaa ympäri St. Josephia ja napsin kuvia kunnon turisti tyyliin. Tarkoituksena on vähän näyttää millaisessa paikassa asustelen tän vuoden täällä. Kuviin ei todellakaan oo taltioitu kaikkea niitä hienouksia mitä täällä on. Mutta kuvia on downtownista, silver beachiltä ja Taco Bellistä :D Tässä siis kuvia meitsin kotikaupungista St. Josephista ja lopussa on myös kuva mun kodista. Muistakaa myös tarkastella kuvien kuvatekstit saatan niihin selitellä vaikka mitä :)
























meitsin taksi tän vuoden ajan


tää on mun koulun takapuoli :D tuun ottaa koulusta paremmin kuvia joskus tulevaisuudessa

mun rakkaus








mun eka jenkkifutispeli student sectionissa :D 

1 kommentti:

  1. Upeita kuvia! Tekeekin mieli lähteä taas Jenkkilään... :D

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista