sunnuntai 25. lokakuuta 2015

HOMECOMING WEEK

Homecomingista on jo varmaan melkeen kuukaus aikaa, mut sain tän postauksen väsättyä vasta nyt :D Mulla ei vieläkään oo kaikkia tarvittavia kuvia tähän postaukseen, mutta mitäs pienistä. Kyllä nämä vähäisetkin riittää.

Homecoming viikkoa meillä täällä Michiganissa vietettiin muistaakseni syyskuun viimeisellä viikolla. Viikon aikana meillä oli joka päivä Spirit Day, mikä tarkotti sitä, että jokaiselle päivälle oli määrätty tietty tyyli millä tavalla kaikki pukeutuu. Maanantaina kaikki pukeutu pyjamiin, mistä osa nautti oikeen kunnolla. Osa tuli aamutakit päällä ja aamutossut jalassa. Ite pukeuduin iha vaa yöhousuihin ja huppariin. Tiistaina kaikki pukeutu Beach tyyliin, mikä oli sinänsä vähän ristiriitasta, koska mikään mitä pidetään rannalla päällä ei sopeudu koulun pukukoodiin tai mun mielestä ilmastointiin, lol. Keskiviikkona taas oli muistaankseni tie dye day, eli ns tie dye vaatteet päälle vaan. Torstaina oli Pink day. Koko koulu oli täynnä pinkkiä väriä, mistä mun olis pitäny tajuta ottaa kuva. Perjantaina oli American day ja koska oon hulvattoman hauska vaihtari pukeuduin suomen lippuun, kun mun host sisko pukeutu USA lippuun. En tosin jaksanu koko päivää hengailla suomen lippu niskassa, koska se oli koko ajan eessä haha.
Spirit päivien lisäksi homecomingiin kuuluu perinteinen homecoming game. Se oli ihan normi jenkkifutis peli. Tosin mun ainoat kuvat mitä mulla tähän postaukseen on taitaa olla pelistä. Pelin jälkeen meiän koululla oli se odotettu Homecoming Dance, mistä kaikki mun jenkkikaverit oli sanonu et se on niin lame ja tylsä. Ja sitä se kyllä olikin. Se oli vähän niinkun suomalainen ala-aste disko. Sinne mentiin porukalla suoraan pelistä ihan vaan normi vaatteet päällä. Salissa oli muutama diskovalo ja dj ja iso lattia, jossa pieni porukka ihmisiä grindas toisiaan vasten. Suurimmassa osassa jenkkikouluista tilanne ei kuitenkaan oo samanlainen. Osaan panostetaan ihan tosissaan ja mennään mekot päällä ym, mutta meiän koulun tanssi oli tällänen. Pari vuotta sitten joku spede päätti kaataa kaikki tanssiaisten juomat täyteen alkoholia, minkä jälkeen homecoming dance muutettiin tälläseks. Mutta ei se mitään mulla on vielä prom ja cotillion tulossa!

Homecoming week oli mulle tosi mielenkiintonen kokemus ja yks mun odotetuimmista jutuista jenkkikoulusta ja nyt se on ainakin koettu!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti