sunnuntai 25. lokakuuta 2015

HALLOWEEN WEEKEND WITH ROTARY

Viime viikonloppuna meillä oli Halloween Service Project rotaryn kanssa. Meiän piirin kaikki vaihtarit kokoontu jälleen yhteen. En oikeasti kestä miten läheisiä meistä on jo tullu. Rakastan jokaista noista pöntöistä ihan suunnattomasti ja meillä on joka kerta ihan sika kivaa ja mua ärsyttää, kun nähään osan kanssa nii harvoin. Siks jokainen näistä yhessä vietetyistä viikonlopuista on kultaa! Love you 6360!

Anyways, viikonloppu lähti mulla ja Victorialla jo käyntiin siitä, kun Victoria tuli meille yöks. Hengailtiin Victorian kans hetki ja mentii aika aikasin nukkumaan, koska aamulla piti herätä semi aikasin. Tosiasiassa oltais saatu nukkua vaikka kuinka kauan, koska mun host äiti oli ymmärtäny et meidän olis pitäny olla mun yeo:n luona aamulla kaheksalta, mutta meiän piti ollakkin siellä vasta aamupäivästä. No, otin siitä parin tunnin tirsat nojatuolissa ja pian Dio ja Mervyn tuli myös paikalle. Syötiin yhdessä vähän pientä purtavaa ennen kun lähettiin ajamaan kohteeseen Jacksoniin. Jacksoniin oli parin tunnin ajomatka, mutta mulla ei oikeasti ollu missään vaiheessa tylsää, vaikka Mervyn ja Victoria puhukin kiitettävän paljon Ranskaa mua raivostuttaakseen.
Matkalla poimittiin mukaan Emi ja Tina ja määränpäässä oli meistä loput Sana ja Renan. Raahaattiin ensin kaikki kamat alakertaan ja halailtiin toisiamme. Sen jälkeen vanhukset meni yläkertaan ja antoi meidän viettää aikaa keskenään. Pelattiin kaikenlaisia pelejä ja tehtiin kaikkea kivaa. Mulla oli ihan super kiva lauantai! Pojat lähti toiseen majotuspaikkaan jossain vaiheessa iltaa, joten me katottiin tyttöjen kanssa joku Disney piirretty. Se oli joku näistä uusista disney leffoista.
Aamulla herättiin tyttöjen kans ja syötiin Leen tekemiä pannukakkuja. Sen jälkeen alettiin kattomaan Monsterit Oy:tä (innostuttiin piirretyistä), ei tosin ehitty kattoa sitä loppuun asti, kun piti lähteä hommiin.
Koko viikonlopun ydinideana oli siis tää Halloween Service Project, minkä Jacksonin Rotary järjesti vähävaraisille lapsille, jonne me sitten mentiin auttamaan. Pukeuduttiin jokainen Halloween asuihin. Ite olin punahilkka. Rakennettiin pelejä, koristeltiin ja siivottiin yms ennen lapsien tuloa. Lasten tultua vietettiin aikaa niiden kanssa ja autettiin pelien ja leikkien toteuttamisessa. Lopulta siivottiin vielä jäljet ja lähettiin ajamaan kotia kohti. Matkalla tuli tosin mutkia matkaan kun toisen meitä kuskaavan auton rengas puhkesi ja hengailtiin keskellä moottoritietä, mutta ei siinä.

Tapahtumassa meiän lisäksi vapaaehtoisina oli kasa kutosluokkalaisia. Jokaisen meiän vaihtarien piti esittäytyä lapsille ja kertoa mistä tullaan ja miks haluttiin vaihtoon. Ite kerroin olevani Suomesta, jolloin yhen lapsen suusta kuului "DO YOU KNOW THE DUDESONS!?!??!". Se oli hauskaa!

Mulla on taas osa kuvista kännykkä kuvia, mut suurin osa on ihan kameralla otettuja! :)





































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti