lauantai 12. joulukuuta 2015

LONG TIME NO SEE



Mun edellisestä postauksesta on reippaasti yli kuukausi, mutta mulla on siihen ihan hyvä syy. Mun läppäri on ollu korjattavana jo jonkun aikaa ja reipas viikko sitten sain sen takasin, mutta se on taas rikki. Oon nytkin mun hostien läppärilla ja copy+pastetan ä-kirjaimet. Haha. En todellakaan tiiä mitä tuun tekee tän blogin kaa. Mullon paljon kuvia mitä mun pitäis saaha dumpattuu tänne tai jakaa mun ajatuksia viimesen kuukauden ajalta. Multa on tulossa semmonen "totuus vaihtovuodesta" postaus jossain vaiheessa vuotta. Muuten kaikki on vielä ihan totaalisesti auki. Yritän kirjotella niin paljon, kun pystyn, mutta läppärin rikkoontuminen rajottaa aika paljon mun blogia. Kaikille tutuille kuitenkin tiedoks et dumppaan mun kuvia facebookkiin tästä lähtien paljon :) +++ videoiden jatko tuntuu aika mahottomalta :(

Laitan parin tapahtuman kuvat tähän postaukseen. Eli eilen, perjantaina oli mun eka jenkki high school style korispeli! Student sectionissa oli jälleen kerran sairas meininki, vaikka peli hävittiinkin. Oli kivaa viettää aikaa Marion ja Victorian kaa pitkästä aikaa. 







Reipas viikko sitten St. Josephissa oli ns joulun avajaiset downtownissa. Downtown oli täynnä valoja ja tapahtuman nimi olikin Luminary. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti